Náklady na dodání a doba dodání

  • Veškeré zboží máme skladem, díky čemuž jsme schopni ho expedovat obratem
  • Věcičky balíme do nových a pevných krabic, tak aby Vám vždy přišlo v naprostém pořádku a nemohlo se cestou nijak poničit.
  • Většinu objednávek přijatých ke zpracování v době od pondělí do pátku do 12:00 expedujeme ještě ve stejný pracovní den (vztahuje se na DPD dopravce)
  • Ostatní objednávky odesíláme první pracovní den, který následuje po dni, ve kterém byla podána objednávka
  • Zboží objednané během víkendu a svátků je odesíláno první pracovní den, který následuje po dni, ve kterém byla podána objednávka
  • V období velkého zatížení (Velikonoce, Vánoce, Black Friday) může doručení objednávky z technických důvodů výjimečně trvat déle
  • Níže naleznete podrobnější informace týkající se doručení Vašeho zboží


DPD

DPD Private – kurýrní doprava k vám domů

Cena dopravy

  • Zdarma při platbě předem
  • Dobírka 159 Kč

Informace

  • Doba doručení obvykle do 24 hodin (v pracovní dny) od odeslání zásilky
  • Oblast doručení: celá ČR
  • Dny doručení: pondělí - pátek
  • Časové rozmezí doručení: 8:00h - 17:00h

Rychlý a efektivní způsob doručení přímo k Vám domů zaručí firma DPD. Již druhý den od objednání se můžete těšit na svůj balíček. Po jeho předání dopravci vás bude DPD informovat prostřednictvím e-mailu a SMS o termínu a čase doručení, který je možné upravit dle vaší potřeby. V případě, že vás dopravce nezastihne, doručí zboží následující pracovní den.

Sledovat váš balíček nebo měnit termín doručení můžete prostřednictvím odkazu na webu DPD klepněte zde.

Zásilkovna

Zásilkovna – výdejní místa

Cena dopravy

  • Zdarma při platbě předem
  • Dobírka 159 Kč

Informace

  • Doba doručení na výdejní místo do 1-2 dnů (pracovní dny) od odeslání zásilky
  • Oblast doručení: více než 1 600 poboček v ČR
  • Vyzvednutí zboží kýmkoliv pouze pomocí zaslaného hesla
  • Možnost rozbalení zásilky při převzetí
  • Uschování objednávky na pobočce až po dobu 21 dní
Sledovat váš balíček můžete prostřednictvím odkazu na webu Zásilkovny klepněte zde.
Nebo v aplikacích pro Android nebo iOS.

 

Zásilkovna představuje moderní a zákaznicky velmi pohodlný způsob dopravy objednaného zboží. Ten je založen na široké síti výdejních míst. Zásilkovna pobočky přímo neprovozuje, jsou jimi zpravidla lokální provozovny nejrůznějších druhů, výdejní místo proto můžete najít na své nejbližší čerpací stanici, v samoobsluze, papírnictví, čistírně oděvů, restauraci, kopírovacím centru nebo třeba parfumerii.

 

Díky tomuto systému disponuje Zásilkovna více než 1 600 výdejními místy na území České republiky, a to jak v městských, tak ve venkovských oblastech, kam doručuje do 2 dnů. Navíc poskytuje moderní službu sledování zásilek, vždy tedy víte, kde se váš balíček nachází a kdy doputuje až k vám.

 

Zásilkovna se snaží být lepší alternativou tradičních zásilkových služeb, s nimiž bojuje hlavně pohodlím při doručování. Na zazvonění dopravce nemusíte čekat doma, balíček si objednáte k nejbližšímu partnerovi Zásilkovny, u kterého na vás počká 7 dní. Nemůžete-li si ho v této lhůtě vyzvednout, v mobilní aplikaci či na webu máte možnost úschovu zdarma prodloužit až na tři týdny.

 

VE VÝJÍMEČNÝCH SITUACÍCH SE TERMÍN DODÁNÍ MŮŽE PRODLOUŽIT. O ZMĚNĚ DOBY DORUČOVÁNÍ VÁS BUDEME NEPRODLENĚ INFORMOVAT.


 

Zabalené zboží je naší reklamou a obrazem naší práce

V ceně poštovného je zahrnuto dopravné i balné. Všechny zásilky The Kids balíme tak, aby Vám věcičky vždy přišly v pořádku a nemohly se cestou nijak poničit. Veškeré zboží posíláme v pevných a zcela nových krabicích. Dbáme na kvalitu a estetiku zabaleného zboží, abyste byli vždy spokojeni a mohli jste se spolehnout na to, že Vám zboží přijde nejen včas, ale i v naprostém pořádku.

Platíte si za kvalitu, a proto máte u nás prvotřídní servis

Doručení a průběh zboží našim zákazníkům pravidelně kontrolujeme. Chyba se může stát, nikdo není neomylný. Vy si ale za kvalitu doručení platíte, a proto v případě, že zboží není doručeno přepravní společností do 24 hodin, ihned kontaktujeme odpovědného zástupce společnosti a celý problém řešíme. Víme, že od předání zásilky do rukou přepravci naše kontrola nad objednávkou končí, to ale není problém zákazníka, ale náš.

Všichni naši zákazníci, kteří zvolí jako způsob doručení zásilky přepravní společnost DPD mají navíc v ceně poštovného zahrnutou i službu "Private", kdy Vám přijde v den doručení SMS s dobou doručení.

Přesto, v případě, že byste s doručením zboží nebyli jakkoli spokojeni, ať ze strany naší či přepravce, prosím, informujte nás o tom. Můžete nás kontaktovat buďto telefonicky, e-mailu, nebo prostřednictvím rychlého kontaktu. My provedeme adekvátní nápravu vzniklého problému a Vám zašleme obratem jako omluvu malý dárek, protože držíme své slovo, a když něco řekneme, tak to platí.